BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, October 6, 2010

Sani Express Sdn Bhd

Huhuhuh mesti pelik awat tetiba jer nk tulis pasal sani expreskn???sebenrnya aku nk sharelh kat sini tentg interview aku kat sani nie...aku tau ada vacncy pun dri akhbr harian metro..huhuh memg pantang sikit tengok jwtn kosg nie lebh2 lagi kalo profile cmpny tue memg dh stabil...aku pun email lh resume aku yg xseberpa tue...biarlh resume aku tue simple dari pjg berjela ntah apa2 plak nnti..so tunggu punya tunggu x ader cal lagi dari  sani..mcm frust pun aderlah...tup2 waktu otw balik dari kjer dpt call dari HR DEPARTMENT SANI EXPRESS..suh datg interview sok..aku pun x pikir pjg trus ok kan jer..hihiihih..pastu baru la nk pikir apaer alsan nk kasi kat bos nie nk gi interview..last2 pkat ngan bebudak opis aku masuk lambt sikit...ok lah dh settlelh kn..


   Tibalh wktu nk interview...rsa gembira pun ader...xtaulh napa gembira..hihihi...sampai jer kat WISMA DATO SANI..sebuah bgunan merah hitam tersergam indah...memg cntik opis dia..yealh envromnt pun memainkan peranan penting untuk menetukan mod keje kitakn?x ramai yg interview hri tue..mybe pgilan lain2 kot..xnk macet di opis dorng nnti...lame gaklh aku kena tunggu untuk interview...sambil tunggu2 aku tengoklh VT berkaitn sjrh penubuhan SANI EXPRESS nie..manalh tau tup2 kena soalkn nnti..sekurg2nya tau gak nk jawab..lebh kurg 2 kali lah aku tengok VT tue smpilh aku dipngil masuk meeting room..wktu melgkh tue memg nervous giler thap gaban dh...x putus2 doa agr seglanya dipermudahkn...

INILAH WISMA DATO SANI...
  Masuk jer meeting room..............WAHHHHHHHH....cantik bangat sih..memg ader clas...semgt tue dtg balik...kebetuln yg nk interview aku nie seorang jejaka...fuuuuhhhhhhhh ensemnya....xberkelip jugaklh mta nie merenung matanya yg kuyu tue..huhkhkhiii...(sambil melyn prasaan dialh putera atiku).macam2 dia tnyalh..xblhlh nk citer kat sinikn..PNC sikit...finaly aku dpt ker?ha......ada scond intrview tngu dia call after shortlsted....banyak plak tapisan nk apply job kat sani nie...xpelah ader rezeki aderlh kan...

No comments:

Post a Comment