BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, November 21, 2010

AkU mALu tApi MAHU....

Salam semua..dh lama rasanya  x create apa2 story untuk blog nie..byak kjer sikit...ditambah plak rsa keskitan yg amat bisa skli kat hati nie...xpelah lupakanlh sktika tentg skt ati nie...mudah2han ia x lama....aku ada trpandang wjh sorang laki ni..enthlh knp wjh dia buat hti aku terketuk....trpanggil untuk mgenali dia..mungkin kah sebab syuman dia sma dgn insn yg tlh melukakn hti aku?????


Ya ALLAH...
padamu aku berserah...
aku berharap Ya ALLAH...agar ada ukhuwah antara aku dan dia...
ikatan ukhuwah yg akhirnya menjadikan hubungan itu HALAL...
aTAS keizinanmu Ya ALLAH...
hanya engkau yg maha MENGETAHUI apa disebalik hatiku ..niatku...
kali pertama aku memandang wajahnya...hatiku berdetik...
mula hadir rasa yg susah itu tatkala ada lelaki lain yg cuba mendekatiku...
aku dh xmau hidup dalam pembohongan Ya ALLAH...
AKU HANYA OGIN MENYINTAI SEORANG LELAKI..
dan biarlh lelaki itu juga adalah JODOH DARIMU BUATKU...
Andai SALAM UKHUWAHKU tidak disambut...
AKU REDHA Ya ALLAH..
Bukan aku berputus asa...tapi aku malu untuk mencuba sekali lagi...kerana aku adalah wanita..
aku hanya dapat bermohon agar engkau memberikan aku sinar kebahagian..
kebahagian dari seorang insan bernama suami...AMIN YA ROBBAL ALLAMIN...

No comments:

Post a Comment