BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, October 6, 2010

Hari raya...hari bahagia..untuk bergembira..

nie lah baju rya aku...
Salam semua...huhuuhuh....setelah sekian lamer aku nk create for my own blog finaly dpt jgak.sebenarnya dh lmer nk tulis blog nie tp krn kesuntukn masa yg sememgnya amt brhrga membntutukn sgala usaha aku nie..so untuk first entry nie aku nk ceritlh tengtg aidilfitri thn nie..untuk thun nie aku cuma beli sepasg bju jer..huhuh mesti korang x caya kan???/kan???tolonglh caya krn itulh knyataanya..excted sgt nk rya smpi lupa nk beli baju rya...last2 sambar jer kat mna2 kdai yg aku rsa cntik..mls nk pikir2 psl bju rya nie..oleh krn tahun nie adik2 aku semua dh stju nk pkai tema yg sama so we decide black colour for this year...bab kata org HITAM ITU MENAWAN..hahaha sememangnya aku amat menawan dipagi rya nie..auwww.....(puji diri sendiri jerlh)




       Macam biasalh bila dipg raya kena salam salmn n bermaafn sesama insnkn..samalh mcm aku ngan adik2 aku..oleh krn pgi rya nie ayh aku xdapt brya bersama kami jadi cuma kami berempt jerlh yg saling bermaafn..huhuhu rasa kelakar jer tengok adik2 aku..bukn nk salm dgn ikhls..cuma nk duit rya jer tue..huhuhu ..kpd ibuku PUAN  SALBIAH BT MAT NON maafkn slh silp ankmu ini..yg tnpa sdar ataupn sdr ada mnyakiti hti kcilmu ibu..hlalkn sgla mkn minum yg engkau sediakn untuk ku..engkaulh shbt baik ku ibu...love you so much...muaaahkkkkzzzzzz.....

No comments:

Post a Comment